مظنه آپارتمان در اسلامشهر و رباط‌کریم؟+جدول

اقتصاد آنلاین - تقی کاظمی : آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی اسلامشهر و رباط‌کریم در اردیبهشت ماه 95 است.



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:47 ] [ مصطفی ]
[ ]

سوییت‎‌های شمال تهران چند؟ +جدول

اقتصاد آنلاین - علی کیوان پناه : به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده انواع سوییت در شمال شهر تهران در اردیبهشت ماه جاری می‌باشد.



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:46 ] [ مصطفی ]
[ ]

افتتاح 4 هزار واحد مسکن خیرین

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با اعلام اتمام ۱۵ هزار واحد مسکن در سال جاری، از افتتاح بیش از ۴ هزار واحد در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 کیومرث سلگی در بیان آخرین وضعیت ساخت مسکن توسط خیرین مسکن‌ساز گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز، ساخت حدود ۱۵ هزار واحد مسکن از واحدهای باقی‌مانده را از سال‌های گذشته در برنامه دارد که در بیشتر استان‌های کشور پراکنده هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز، افزود: از این تعداد حدود ۴ هزار و ۳۸۷ واحد آماده افتتاح شد و بخشی از آنها شاملِ ۳۴۵ واحد مسکونی در نظرآباد، ۱۸۰ واحد در تبریز و ۷۲ واحد در مینودشت استان گلستان است که با حضور خیرین، بهره‌برداران و مردم به بهره‌برداری رسیده است.

سلگی با اشاره به اینکه در هفته گذشته پروژه ۷۲ واحدی مینودشت توسط خیرین و بهره‌برداران در استان گلستان افتتاح شد، ادامه داد: انجمن خیرین مسکن‌ساز برنامه سالانه‌ای دارد که در ابتدای هرسال ابلاغ می‌شود و معمولا در اختیار هیات امنای انجمن است و در چارچوب اهداف و برنامه‌هایی است که انجمن مرکز سیاستگذاری می‌کند.

این فعال مسکن‌ساز همچنین درباره زمانبندی انجام کارها و تاخیر یا زود تحویل دادن واحدهایی که توسط انجمن خیرین مسکن ساز ساخته و تحویل می‌شود گفت: میانگین اجرای پروژه‌هایی که تعریف و بر اساس آنها نیز اعتبار تامین می‌شوند دو سال است که بر مبنای همان نیز اجرا به طول می‌انجامد. اما نکته حائز اهمیت نقش مردم در ساخت و اتمام واحدهاست که کمک کننده و تعیین کننده انجمن خیرین مسکن‌ساز است.

وی افزود: از آنجایی که مسکن، کالای خاص است قطعا مشارکت مردم تاثیرگذار است و برنامه‌های زمانبندی را در صورت مشارکت مردم بهتر به سرانجام می‌رسانیم.



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:45 ] [ مصطفی ]
[ ]

قیمت روز طلا و سکه در بازار 30 اردیبهشت

به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می‌توانید آخرین قیمت طلا، آخرین قیمت گرم طلا، آخرین قیمت مثقال طلا و آخرین قیمت انواع سکه، همه را در یک جا مشاهده کنید.

آنچه در ذیل می آید جدول قیمت روز جاری طلا و سکه و مقایسه با آخرین قیمت های ثبت شده روز گذشته است. جدول زیر به همراه نمودار تغییرات یک ماه، چند ماه و چند سال گذشته قیمت‌ها می‌تواند نوسانات دقیق بازار را به شما نشان دهد؛



موضوعات مرتبط: خبر مسکن اقتصادی
[ پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 ] [ 16:44 ] [ مصطفی ]
[ ]